YouTube kanal KSJNS

YouTube emisija koja spaja tradicionalnu kuhinju i običaje s današnjim načinom života. S naglaskom na recepte i domaća jela, gledatelji će u tri mjeseca i 12 epizoda uživati u prekrasnim kadrovima i opuštenoj atmosferi.

Kaj su jeli naši stari TV projekt je Turističke zajednice grada Vrbovca i Grada Vrbovca koji će kroz tri mjeseca i 12 epizoda prikazati tradicionalnu kuhinju, udruge ali i individualce koje promiču tradicijske običaje, recepte i tradicionalan način života.

Radi se o YouTube emisiji čija se ideja rodila za vrijeme početka pandemije COVID-19. Na početku godine kada je virus promijenio način života i nažalost zatvorio sva važna događanja, grupa kreativaca na čelu s direktoricom Turističke zajednice grada Vrbovca Jasnom Benedik već je počela smišljati način kako da lokalna događanja pokušaju smjestiti na Internet.

U jednom trenutku postavilo se pitanje hoće li ove godine njihova najdraža manifestacija koja donosi njihovom gradu puno smijeha, zabave i veselja zbog novonastalih uvjeta biti otkazana. Prognoze nisu bile dobre i već tada su znali da je vrlo vjerojatno otkazivanje kompletne manifestacije. Nakon kratkog razmišljanja ideja je došla sama od sebe i za slučaj da će manifestacija ipak na kraju biti otkazana započelo je planiranje YouTube kanala i emisije pod nazivom „Kaj su jeli naši stari TV“.

Nakon što su crne prognoze ostvarene i manifestacija je otkazana, ekipa je izvadila projekt na stol i prezentirala ideju vodećim ljudima u gradu na što su oni imali vrlo pozitivne reakcije jer će ideja reaktivirati duh manifestacije i pokušati prikazati tradiciju iz sasvim drugog kuta.

Emisija kao glavni motiv ima tradicionalna domaća jela i glavni imperativ cijele priče oslanja se na spremanje i promicanje domaće hrane. Svaka epizoda ugostit će drugog domaćina koji će publici na svoj način prenijeti običaje i način pripreme tradicionalnih jela, specifičnih za njihov lokalitet. Cilj cijele priče je promovirati i lokalne udruge, KUD-ove, društva ali i individualne osobe koje sudjeluju ili sami promiču kulturu svojeg kraja.